Kryteria oceny
WYMAGANIA
|
PODSTAWOWE
1 |
ROZSZERZAJACE
2 |
DOPEŁNIAJĄCE
3 |
WYKRACZAJACE
4 |
PUNKTY
|
Poziom
merytoryczny
opracowania
|
mała ilość
informacji
zawiera błędy merytorycznymi |
temat
zrealizowany pobieżnie z błędami merytorycznymi
|
zebrano
wystarczającą ilość informacji
bez błędów merytorycznych |
temat
został wyczerpany
i bezbłędny |
1-4
|
Uporządkowanie
opracowania
|
w
opracowaniu panuje chaos
|
opracowanie
w większości uporządkowane |
w
opracowaniu panuje porządek
|
opracowanie,
ma logiczny uporządkowany układ |
1-4
|
Jakość opracowanie
|
Braki
w spójności/ występują braki zgodności treści poszczególnych części
nie
zawiera błędów krytycznych
|
Bez błędów
rzeczowych ale poszczególne części nie wykazują zgodności
|
Zgodne i
spójne części projektu
bez błędów
rzeczowych
|
Projekt
dobrze opracowany
uzupełniony
rysunkami załącznikami (wzorami)
|
1-4
|
Współpraca
w grupie |
widoczne
braki współpracy lub pracuje tylko lider
|
większość
grupy pracuje indywidualnie
|
dobra
organizacja pracy, występuje współdziałanie
|
doskonała
współpraca całej grupy
|
1-4
|
Publiczne przedstawienie projektu
|
prezentacja
projektu mało ciekawa, brak dobrego przygotowania uczniów
|
prezentacja
projektu ciekawa, ale brak dobrego przygotowania uczniów.
|
prezentacja
projektu ciekawa, dobre przygotowanie . Poprawność słownictwa zawodowego
|
Prezentacja
projektu bardzo ciekawa, bardzo dobrze przygotowana.
Poprawność słownictwa zawodowego
|
1-4
|
Ilość punktów
|
Ocena
|
19-20
|
celująca
|
17-18
|
bardzo dobra
|
14-16
|
dobra
|
11-13
|
dostateczna
|
7-10
|
dopuszczająca
|
0-6
|
niedostateczna
|