Kryteria oceny

WYMAGANIA
PODSTAWOWE
ROZSZERZAJACE
2  
DOPEŁNIAJĄCE
3
WYKRACZAJACE
PUNKTY
Poziom
merytoryczny
opracowania
mała ilość informacji
 zawiera błędy  merytorycznymi
temat zrealizowany pobieżnie z błędami merytorycznymi
zebrano wystarczającą ilość informacji
bez błędów merytorycznych
temat został wyczerpany
i bezbłędny
1-4
Uporządkowanie
opracowania
w opracowaniu panuje chaos
opracowanie
w większości uporządkowane
w opracowaniu panuje porządek
opracowanie,
ma logiczny uporządkowany układ
1-4
Jakość opracowanie

Braki  w  spójności/ występują braki zgodności treści poszczególnych części
nie zawiera  błędów krytycznych
Bez błędów rzeczowych ale poszczególne części nie wykazują zgodności
Zgodne i spójne części projektu
bez błędów rzeczowych
Projekt dobrze opracowany
uzupełniony rysunkami załącznikami (wzorami)
1-4
Współpraca
w grupie
widoczne braki współpracy lub pracuje tylko lider
większość grupy pracuje indywidualnie
dobra organizacja pracy, występuje współdziałanie
doskonała współpraca całej grupy
1-4
Publiczne przedstawienie projektu
prezentacja projektu mało ciekawa, brak dobrego przygotowania uczniów
prezentacja projektu ciekawa, ale brak dobrego przygotowania uczniów.
prezentacja projektu ciekawa, dobre przygotowanie . Poprawność słownictwa zawodowego
Prezentacja projektu bardzo ciekawa, bardzo dobrze przygotowana.
 Poprawność słownictwa zawodowego
1-4


Ilość punktów
Ocena
19-20
celująca
17-18
bardzo dobra
14-16
dobra
11-13
dostateczna
7-10
dopuszczająca
0-6
niedostateczna